They got nothing on you baby

Idag har jag varit ganska effektiv. Mamma ligger hemma och har feber. Jag kan inte komma ihåg sist hon var hemma från jobbet. Minst två år sen - en riktig fighter! Så idag har jag fått handla och laga mat till oss och lite så. Ganska skönt att inte vara hemma själv för en gångs skull. Fixade även minneskort till hennes mobil, hämtade ut linser (kostade typ 3300 kr!!!!!), gick till Apoteket och Coop.
Om det är uppehållsväder så brukar jag ligga ute på en filt på baksidan och läsa. Cindy brukar alltid vara med och hon ligger alltid på filten (ibland får jag putta bort henne från min bok för hon lägger sig på den med). En sak som är rolig med henne är att hon HATAR allt som surrar, alltså bin, getingar, humlor... Hon kan ligga still och vara helt lugn men så fort det kommer något surrande förbi henne så flyger hon upp och försöker få tag på det. Detta är väl egentligen inte så bra. Jag försöker göra så att hon inte får tag på dem. Det känns inte som det är så bra att äta upp dem vilket är hennes mål..

All min kraft går till att inte bli förkyld eftersom jag, Hanna och Sanna åker till Jönköping Lördag-Söndag. Det ska bli kul :) Gå på stan och bara umgås. Ska kaaaaanske köpa de svarta Fred Perry-skorna jag vill ha. Jag försökte hitta en bild på dem på google men hittade ingen. De är iallafall jättefina :) Annars ska jag försöka att inte shoppa så mycket eftersom jag blöder pengar just nu.

Nu ska jag gå ut och gå en sväng, det är ganska fint väder.

So long!


Man ser ut som en gigantiskt bebis, som har en bebis i magen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0