Valborg

Igår så var det som sagt valborg och eftersom det är en dag man måste grilla så gjorde vi såklart det.
Andreas, Anthon och Henric fick stå för grillningen medan jag, Hanna, Sanna och Ida satt inne och pratade gamla minnen (:

Framåt kvällen spelades lite spel och även Jesper anslöt sig.
Vet inte om man ska skriva ut allt vi gjorde under kvällen...? Jag kan säga att övervåningen i mitt hus var något ommöblerad.. (kanske vinden med?) ;P

Jag hade en sjukt bra kväll, tackar alla inblandade! :)

 






(jag hade inga bilder på sanna, wtf? kan bero på att jag satt bredvid dig, förlååååt. Ska lägga upp extra många bilder på dig nästa gång! ;) )

Kommentarer
Postat av: ted

haha hense

2010-05-02 @ 17:29:12
Postat av: Sara

i början av kvällen är han kameraskygg, efter några öl ändras det ;)

2010-05-02 @ 18:14:31
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0