Weekend

Igår jag med Ida. Vi var ute och gick ganska länge och bara pratade om allt som är på gång just nu, det händer en hel del vill jag lova :) Efter det gick vi hem till henne och kollade på Just my luck och fortsatte snacka, en riktigt slapp kväll :)

I morse gick jag upp klockan 8! Var tvugen att duscha innan mamma och jag skulle åka in till Kalmar vid halv tio. Jag hittade bara ett par byxor men mamma hittade en hel del :)
Vid ungefär halv tre var vi hemma igen och då blev det att åka och ge mat till Skutt "Skutte" (systerbarnens kanin). Det har varit så finfint väder idag så såklart har man suttit en del i solen med :)

Snart åker jag iväg till Sanna :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0