YES!

För några år sedan gjorde jag ett pricktest som visade att jag var allergisk mot hundar. Vi hade både Fina och Cindy då så jag brydde mig inte så myckt om vad pricktestet visade eller att jag var snuvig året runt. Sen dess har jag varit i förkylningsliknande tillstånd, men eftersom jag trott det berott på hundarna så har jag bara valt att leva med det.
För tre veckor sen gjordes det ett nytt test där man kollade om jag var allergisk mot hund, katt, häst och gräs och sånt. Jag fick brevet idag (antagligen igår men det var tydligen ingen som hämtade posten då) och där stod det att jag inte var allergisk mot något av det! Jag blev så sjukt glad och lättad! Jag har oroat mig för den dag jag flyttar hemifrån, för då kanske min allergi för hundar skulle bli värre när jag väl kom i kontakt med hundar igen, men nu slipper jag oroa mig.

HAPPYFACE :)




(men vad är jag allergisk mot då...?)


Kommentarer
Postat av: Henrik

Tomater? : )

2010-05-10 @ 15:46:32
Postat av: Sara

haha jaa jag tror faktiskt det. Äter det däremot inte så ofta så tror inte det beror på dom :P

2010-05-10 @ 16:10:00
URL: http://saashas.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är alltid förkyld för att jag har sne näsvägg, alltså en näsborre som är för liten :P

2010-05-12 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0