arry Poa

Forlat for min daliga uppdatering. Har varit ganska dalig pa att skriva men far skylla det daliga humoret pa den daliga ryggen. Men idag ar det ju lordag och da kan man ju inte vara pa daligt humor!
Sov ut i morse, pa riktigt. Vaknade inte forran halv elva :)
Skramde upp Charlotte lite igarkvall, inte min mening. Haha jag ar radd att nagon ska ta sig in genom vara fonster eftersom vi inte har riktiga las pa dom, det ar mer som en hasp. I vilket fall skramde jag upp Charlotte igar eftersom jag lyckats skramma upp mig sjalv en hel del. Efter att skramt upp henne insag jag hur dumt det hela var, skrattade lite for mig sjalv och somnade. Men hon stackarn kunde inte somna pa tva timmar, forlat! haha

Idag var vi pa stan. Vi kakade pizza pa Papa Johns och de hade en julgran!!!!  :) Jag kopte tva par strumpor och en halsduk pa stan. Gjorde aven en dalig manikyr. Min pajjade, Charlottes pajjade mycket och Silke gillade inte sin farg sa hon skrapade av allt direkt. Anledningen till att min och Charlottes gick sonder var att det inte hade tid att torka eftersom vi var tvugna att traska ivag till bion.

Jag, Charlotte, Silke och Mikkel tittade pa den nya Harry Potter-filmen. Vi tankte ga pa iMax-bion men det var inga bra platser kvar sa vi gick pa den vanliga. Betalade 40 kr, grymma platser och 3/4 av biosalen var tom! Nice! Under fem sekunder forsvann ljudet och jag (jag?) utropar "WHAT?!" hogt. For ovrigt var allt bra. Ett tag upprepade folket bakom oss allt, ovade val sin engelska antar jag.. Det var lite irriterande. Gillade inte ormarna i bilden heller.. Som tur var sa hade bada Silke och Charlotte last bockerna sa de visste nar ormen dok upp sa de hann forvarna mig "Sara, close your eyes..". Jag slapp se den :) TACK!

Vi sag nagra nya vasterlanningar idag! Coolt!

For ovrigt - trots mitt spruckna svansben sa gar jag snabbare an 95% av befolkningen.



Tankte ta kort pa min nya halsduk men lyckades skyla den. Fail!


Har ar forresten mina fina rontgenbilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0