Dumplings

Vi larde oss meningen: Vi ar hemma hos Shelly och gor dumplings meeeen mitt minne ar ju sadar (sadar? det ar inte ens sa bra..).
Vi spelade ett spel som jag inte heller kommer ihag namnet pa (forvanad?). Det var kul iallafall! Sen gjorde vi 7887514787 st dumplings. Visade sig att jag ar faktiskt ganska dalig pa att gora dom! Gav en hel del till Fiona, "Save it".



De hade ett skticoolt bord!

Ner med alla "klossarna" i mittengrejen.

Luckorna aker ner...

..och kommer upp med nyblandade klossar!

Daisy och jag gor dumplings. Jag gillar inte dumplings sa mycket. De har nagon konstig smak..

For ovrigt sa papekade var rektor att vi gatt upp i vikt......... Tack.... Han sa att det berodde pa att maten i var skolas matsal var sa god. Har jag gatt upp i vikt beror det pa raka motsatsen. Jag ater sa mycket annat for att jag inte gillar maten i matsalen.. (Nej, det ar inte min mage som hanger over brallorna! Jag har ju en oversize-skjorta nerstoppad i byxorna och det ar den som hanger over!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0