Forlat att jag aldrig sagt forlat

Idag var vi ocksa och kopte en del DVDer, bla the blind side, little miss sunshine, the social network, Glee season 1 och antligen Ugly Betty season 4!!

Nu har jag atit mina Roasted Beef Noodles och borjat titta pa Ugly Betty. Skiten hackar ju hela tiden men sa ar det val nar man betalar 7 kr for det.. Finns ju inte nagot annat! Orka bestalla fran Europa eller USA...
Fick nyss ett sms om att vattenledningen som ger vatten till hela vart omrade har pajjat. Forhoppningsvis far vi vatten imorgon. Skit..

Naa nudlar blir man ju inte sa matt av.. Far nog gora lite grot sen. Ratt sugen pa det faktiskt. Bara atit det en gang idag, brukar bli minst tva ggr per dag! Fast langtar nog mest till jordgubbssylten som jag har i.

Dagens diss: Inget vatten, UB hackar, jag gick upp vid halv sju i morse, vet inte hur jag ska fa tag pa vatten till min grot.. Valj sjalv.
Dagens hiss: Tackar Grooveshark for att de nu har Daniel Adams-Rays album (livet utan spotify ar hart).
OCH idag har vi gjort halva var tid i Changsha!! Stencoolt. 10 veckor gjorda, 10 more to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0