Fredag

Fredag! Igen! Sweeet. Sovmorgon imorgon och pa sondag! SWEEEEEET!

I formiddags hade jag tre grade 1 i rad. Ahh det gick ju inte sa bra. Det ar bara lite svart att halla en lektion nar en kille glider av stolen, slar i munnen i banken, borjar bloda i munnen samtidigt som en annan tjej borjar bloda pa tummen SAMTIDIGT som en kille langst bak i klassrummet spiller ut varm choklad pa hela golvet. Distraherande? Lite!

I eftermiddags hade jag och Charlotte tre dagisklasser istallet for tva eftersom vi maste tacka Michaels. Min favoritkille var ju en stjarna idag med! Som vanligt. Han ar ett grymt bra avslut pa en vecka! Jag larde dom jump, walk, tip toe och sit down. Om jag sa Jump skulle alla hoppa runt tills jag sa Sit down da de skulle springa tillbaka till sina platser. Nar jag ropade Sit down sa sprang alla till sina platser och satte sig ner utom lillkillen (som han nu heter, tills jag kommer pa ett battre namn) som var sa exhalterad att han bara skrattade och snurrade runt. Efter att ha skrattat och lyckats peka honom till sin stol sa var det Tip toe som gallde och samma grej igen. Haha han ar sa sot!
I en av de andra klasserna hade jag en liten kille som bara gick runt hela tiden. Alla andra satt duktigt ner men han gick runt i klassrummet, petade pa sina klasskamrater (dagiskamrater?) och brydde sig inte om mig for fem ore.

Nar vi kom hem fran middagen sa kanner vi en extrem stank. Det har varit nagot med vara ror pa sista tiden som gjort att det luktat, men inte sahar illa!! Fyyyyyy!!!!! Fragade Mikkel om deras badrum ocksa stank. Han sa att det ar for att vi bor pa bottenvaningen och lukten beror pa att alla ror leder ner till nagot under huset och lukten kommer upp ur vara ror eftersom vi bor langst ner = inget att gora nagot at... USCH!!

Nu ska vi snart kolla pa The social network. Fiona sa att den var lite forvirrande sa isafall far det bli The blind side for den ar sa grymt bra!


Scruffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0