Halva veckan gjord!

JA! Mer an halva jobbveckan klar! Hur skont som helst.
Dagen gick ganska fort. Skulle haft tva lektioner i eftermiddags men hade bara en. Madde jattedaligt sa Charlotte tackte en av mina lektioner, blir skyldig henne en nasta vecka.

Idag fick vi aven reda pa att om vara assistenter fragar vart Michael ar sa ska vi saga att han inte klarade av Changshas klimat...... Inte att han behovde vila en vecka och blev utsparkad av var rektor.
Frankie sa tydligen till en klass att Michael var sjuk och behovde aka hem. Han tyckte da de sag sa ledsna ut att han till nasta klass sa att Michael akte hem for att han skulle gifta sig........ Det var ju for den goda sakens skull (inte gora barnen ledsna), men gifta sig? Really?

Nu sitter jag och planerar min Demo lesson som jag ska ha imorgon. Kommer alltsa ha en lektion som blir overvakad av andra engelskalarare.. Lite nervost.. Hoppas barnen ar duktiga..
Vi sitter aven och tittar pa Glee, och guess what? Mario gillar det!!


Please, pleaseee behave...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0