KTV

Igar var vi pa KTV som ar ett kareokestalle. Man hyr ett eget rum, ratt nice. Jag var forkyld och hes men sjong anda. Det gjorde ju inget battre men det var sjukt kul att sjunga iaf. De hade jattemanga latar bada engelska och kinesiska och SVENSKA!!! Fast inte pa svenska, men svenska artister som BWO, Lena PH, Per Gessle, ABBA, Darin och Agnes! Skitcoolt! Den basta laten var en lat som jag lyssnade pa skitmycket nar jag var liten men aldrig riktigt forstod. Jag var typ 9 ar och fattade inte riktigt engelsk rap men om ni inte har lyssnat pa den pa lange - gor det. Sjukt bra! Eminem - Stan

Efter KTV hade vi fredagsmiddagen fast det var torsdag, lararna ville nog slippa oss idag.







Far man fresta med lite Stinky Tofu? (det heter faktiskt sa..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0