Kvallslektionerna ar rena mardrommen

Mandag och man ar som vanligt skittrott. For att gora allt varre sa har vi alltid tva kvallslektioner mellan 18.40 och 20.10. Skitjobbigt. Men idag har det varit lite varre an vanligt.
1: Hade problem med att hitta bilder till min powerpoint eftersom bada Google och Yahoo har blockar pa sig. Yahoo funkar, men extreeemt langsamt.
2: Hemsidan vi hittat for att spela videoklipp har nu blivit blockad.
3: Mitt USB ville inte spara min powerpoint.

Till slut hittade jag en annan hemsida med videoklipp och USBsticket sparade powerpointen i sista sekunden.
Forsta lektionen gick okej (10aringar). Lektionen handlade om Madagaskar. Introducerade Alex, Marty, Gloria och Melman.. Lekte lite lekar och spelade 20 minuters videoklipp fran nagon Merry Christmas Madagascar-film.
Min andra lektion var HEEEEMSK!!!! Varsta klassen jag har haft!!!! Hade tre killar langst fram i klassrummet som inte kunde sitta still eller halla tyst en sekund (och tro inte att de sa det jag ville att de skulle saga). De bytte bild pa min powerpoint, stangde av powerpointen, stangde av projektorn, slogs, gomde min klocka och snodde saker fran alla andra.... Och assistenten sa i n g e n t i n g. Hur mycket respekt har dom av en ny tjej som de aldrig haft som larare innan? I n g e n. Glad att jag inte hade med mig nagot godis idag, de flesta fortjanade inget!!! Nagra av tjejerna var duktiga. Nagra pojkar med. Flest flickor dock..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0