"Not Mickey, it's Minnie! Minnie! MINNIE MOUSE!"

Idag hade vi ANTLIGEN var dansuppvisning. Det var faktiskt pa tiden. Vi har ovat och andrat om och om igen. Inga fler lunchraster kommer spenderas i Mediarummet ovandes pa dansen. Yey! Igar var vi och hyrde kostymer. Coco berattade att jag skulle vara Barbie. Kande att nagot inom mig dog dar ett tag. Val framme i affaren dar vi skulle hyra kostymer sa far sjalvfortroendet en sandar riktigt small. AJ. Kunde fasen inte fa pa mig en enda klanning. Det var inte ens nara. Vi snackar sakert 30 cm i ryggen. Jag ar ju langt ifran varldens smalaste men va fasen, 30 cm. Vi snackar ju typ undernard. Men man ska ju inte klaga, fick ju en av de coolaste kostymerna! :)



Little Bouza till hoger (fri stavning). Hon paminner mig sa mycket om Stella sa det ar inte sant.


Varfor sminkar de barnen sa mycket? Men det ar har det blir forvirrande - ser ni pojken till hoger..?




Kanske inte var varldens roligaste grej att ha pa huvudet men den var ju cool iallafall.


Batman, Mickey Mouse, Minnie Mouse, Spiderman och en rav eller naogt..?
Kunde knappt se alls sa litade helt pa lilltjejen med det flygande haret som var min danspartner.
Det gick bra och alla var sa duktiga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0