Onsdag

Forsov mig idag. Skulle gatt upp vid halv sju men stangde nog av alarmet i somnen.. Silke vackte mig vid 06.50, tack! Hann precis men frukosten fick lida. Ingen grot till frukost idag inte, tog det nar jag kom hem pa lunchrasten.
Efter dagens lektioner tvingade vi oss ut for att spela badminton. Jag insag att katten som bor har (kallad Snow white, helt otroligt hur hon kan vara sa vit i den har miljon!) ville leka sa jag gjorde en helig pappersfjaril, knot fast i ett snore, sprang runt och sag ut som en idiot. Sen kom Barky och attackerade henne, Fy!


Scruffy flyttar sig for alla - utom vasterlanningar...

"Xie xie"


Jag och Snow white. Det var lite jobbigt nar hon inte jagade fjarilen. Man ser ju ut som en idiot nar man springer runt sjalv med ett papper i ett snore..

Kommentarer
Postat av: suppliers

go here for the greatest tones available

2015-06-01 @ 07:02:10
URL: http://clockpartswholesale.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0