Random info

Sitter och har skittrakigt pa en annan skola.. Utan min dator.. Triiiist.

Nar vi var i Shanghai gav sa delade vi rum med fyra andra personer. En av dom horde mig hosta och gav mig ett vitt piller, hon sa att det var for hostan. Jag tankte att jag mer an garna lagger hela mitt liv pa att tabletten verkligen ar for hosta. Tackade, latsades svalja den och la den under min kudde..

Stod i duschen for nagra dagar sen. Vi har en squattingtoa i var dusch precis under ett fonsterblack. Pa fonsterblacket star alla mina saker. Jag stracker mig efter rakhyvlen, far inte riktigt grepp om den och ser i slowmotion hur den aker ner i toan.. Crap..

Igar tankte Charlotte och Silke bli lite fulla pa sitt vin.
Silke: Eat first, then drink!!
Charlotte: It goes faster if u don't eat!
Later inte sa kul nar man skriver det for det var sattet som de sa det pa men jag skrattade sa jag grat.

Igar nar jag satt vid datorn sa hor jag ett skrik fran Silkes rum.
-Silke? are you okay?
- IT'S A SPIDER!
- Do you want me to kill it?
- Noo... I can handle it... It's so small..
Tjugo sekunder senare:
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
- Silke?
- KILL IT, KILL IT!


Igar hade Charlotte nagra getingar inne i sitt rum.
-SARAAAA!!!!
Jag trodde de var pa utsidan av hennes gardin sa jag forsokte skaka ut dom genom fonstret..
- Don't make them mad!
- No no, I'm just trying to shake them out..
- THAT ONE IS ON THE INSIDE! RUUUN!!!
och det var precis var vi gjorde!

Silke och Charlotte har lovat att om det nagonsin kommer in en orm i var lagenhet sa ska de losa det (tveksamt att det loser det och annu mer tveksamt att det skulle lyckas komma in en orm, men tack iallafall). Alla spindlar verkar dessutom halla sig till Silkes rum. Jag har inte hittat en enda insekt i mitt rum. Bara for att jag skriver det kommer jag val hitta den harigaste besten nagonsin ikvall. Isf lovar jag en update med bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0