Samarbetsovningar (i 3,5 h...)


Detta kallar jag morgongympa!


Lite samarbetsovningar med skolans alla larare. Jag kunde inte vara med eftersom jag inte kunde riskera att trilla, vilket tva av dom gjorde.. ( Detta ar ett av typ sju lag)

En lek var att man skulle ta pa sig en ogonbindel, snurra runt och sen hitta gogongen (?). Har ar en av mina assistenter. Hon som jag hade under min demo lesson, hon ar hur snall som helst!


Sen var det dags for dragkamp. Forst tankte jag att Mikkel, Niko och Frankies lag hade en chans....


.... men sen sag jag att driver Michael var pa motstandarlaget (person tva i ledet, i bla troja). Och som anat blev matchens fa sekunder ganska ointressanta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0