Saxar och matlagning

Haft en ratt dalig dag, igen.

Hade matlagning pa var Tv-show idag. Det var jag, Mikkel och fyra barn. Det skulle egentligen bara varit tva men kommunikationen var dalig pa vissa stallen sa tva personer tog med sig tva barn var. Detta ledde till att jag och Mikkel inte fick nagon mat i slutet.. Lagenheten var svinkall och efter 3-4 timmars inspelande (for en 15 minuters-show) sa var jag som en isbit. Av nagon anledning andrades allt som Mikkel forberett vilket gjorde att det tog svinlang tid.

Vi gav Frankie tarta med, han fyller ar pa sondag. Han fyllde ar for tva veckor sen ocksa, men den fodelsedagen missade vi. Har i Kina har de tva fodelsedagar - den ena ar som var (dagen man foddes), den andra ar i forhallande till deras luna-kalender.

En grej som hander i morse tog verkligen ner mig pa jorden. Fick se hur man laxade upp en sexaring som inte ville sitta ratt pa stolen. Vill inte ga in pa det nu, kanske tar det en annan gang. Nej, han skadades inte men blev riktigt jakla uppskramd. Saxar var involverade. Nej. Inte okej nagonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0