Silke, Charlotte and the great wall

Sa jag lamnade tjejerna for att ga till mitt rum och skypa med mamma.
Nar jag kommer tillbaka star de i hallen. Silke fnissar och Charlotte ater grot. Klockan ar halv elva pa kvallen.
Charlotte berattar att Silke foljde efter henne nar hon borstade tanderna. Jag gar in pa toan och borstar mina. Silke och Charlotte sa att de skulle gora toast och fick mig nastan att svalja all tandkram jag hade i munnen. Tva nagot dragna tjejer far for sig att gora toast. Vi har ingen brodrost. De tankte anvanda sig av micron. Som tur var glomde de sin plan nar de borjade diskutera vad en toast ar. Enligt Silke ar toast ett brod man koper, enligt Charlotte ar det ett brod som blir efter man har haft det i en brodrost. Efter att ha fragat om min asikt svarar jag att en toast ar nagot som blir nar en brodrost och en brodbit far barn. Silke sag ganska forvirrad ut och Charlotte verkade nojd da hon log och gjorde tummen upp.

De forsvinner och Charlotte kommer tillbaka efter en liten stund nar jag star och tvattar bort sminket.
C: Silke ate my beans!
S: Huh?
C: Yeah, Silke ate my beans..
S (forvirrad): She ate your beans? Why?
C: In her dream. She ate my beans in her dream..
Charlotte verkar fundersam och lunkar ivag.
Jag kan inte gora annat an att skratta for mig sjalv.

Hur lange skypade jag egentligen?


Meeeen tjejer, om ni anvander er av google translate sa kommer nog mycket bli lost in translation sa lat oss kora en mening ni kan lasa:

You are my reason for staying in China!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0