Slappet

C: Is Silke skyping or did she go to bed?
S: It's 19.30...


Idag har det varit en riktig slappdag. Jag testpackade min vaska for att kolla hur mycket plats jag hade, fick ner alla klader och alla storre saker (typ plattang och skor). Fick plats med allt och aven lite plats over! Funderar pa de dar conversen... Ar inte saker pa att de ar akta.. De hade en sandar rund cirkel med ett r i pa sulan och det har inte mina akta hemifran Sverige.. Kanns ju som att man kan lita pa att Stadium i Kalmar inte saljer fejkskor. Men Conversebutiken har i stan verkar gora det.. Eller? Har era akta converse ett R under sulan? hmm..
Kanske ska kopa uggs iaf.. Akta fejk. Kommer ju vara jattekallt i Harbin och kanske har med om en manad.
Om en manad ar det for ovrigt jul, coolt!
Har kollat pa hostels/hotel i Harbin och Beijing nu, blir nog att boka snart :)
Vi bestamde oss till slut for att ta den 29 h och 51 minuter langa tagresan till Harbin som en sista tagresa i Kina, och den racker nog for en livstid.. Nastan 30 timmar, kanns som ett tag-rekord!

Har annars bara slappat idag. Tittade lite pa Glee forut och sjong saklart med i alla latar (forlat S&C).
Ar annars ratt nojd med att de tva kommande dagarna ha sammanlagt tva lektioner pa sammanlagt 80 minuter.

Vaknade upp i morse och tankte: Naa, nu vill jag aka hem!
Det har jag velat hela dagen, darav testpackningen.. Chansar pa en battre dag imorgon..


Mina nya strumpor gor mig lite glad iallafall (pussmunnen sticker ut) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0