The Expo 2010 - varldsutstallningen


Utanfor


Inte en enda bild pa Abba eller Astrid Lindgren, men visst, tryck in roboten Alfred. Pappa, ar detta nagot man borde veta? Vem ar roboten Alfred?


Fasen vad jag babblade nar vi var har inne. Sjukt glad over att se saker som faktiskt paminner om hemma. Sag manga saker som vi har hemma och det var jag ju inte sen att papeka (Hela tiden, forlat..). (Hanna, du vet den dar lila hjartvasen din mamma gav dig i studentpresent? Den hade dom i blatt (: )


Vi sag ett karnevaltag (heter det sa?) som jag vet att Stella skulle alskat.


Sen gick vi till Englands paviljong (Haha, jaaaa det ar den dar stora fula saken bakom mig).

Engelskorna var saaaa stolta (hahahahahhaha).


HEJ KALLE!


Vi kom fram till att Jamaica har ratt mycket att vara stolta over.




Tog ett tag innan vi hittade ut, stallet ar ju inte jattelitet..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Coolt att dom hade Kosta Boda saker att visa upp, lite häftigare att mitt hjärta var med!! :D

2010-11-01 @ 12:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0