This isn't goodbye

Vilken jakla skitdag. Och nu menar jag inte skitdag utan S K I T D A G.
Visade sig att Michaels lever ar infekterad sa nu maste han aka till Beijing och de vet inte hur allvarligt det ar. Han lamnar Changsha och kanske inte kan komma tillbaka. Sa orattvist. Tycker sa synd om honom. Skit.
Jag som ar kanslomassigt labil borjade ju lipa sa fort jag sag att Fiona gjorde det. Sen slutade hon, sag mig, borjade igen och vice versa.
Med turen pa sin sida ar han tillbaka om 2-4 veckor. Kanns sa konstigt att nagon av oss kanske lamnar. Jattekonstigt.. Jag kanner att jag kanske inte langtar hem sa mycket just nu anda. Ska verkligen forsoka ta vara pa tiden vi har kvar i Kina for den kommer vara over innan jag vet ordet av.

Ah, han kommer bli bra och komma tillbaka snart! :)

Michael - you better be back in two weeks!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0