Tisdag

Gjorde min Snovitslektion idag. Helt otroligt. Barnen satt som sma ljus och lyssnade trots att jag pratade konstant i nastan 20 minuter. Min assistent oversatte hela tiden med for att de skulle forsta. Hade en bra powerpoint med, nerladdad (a). Lite far man faktiskt fuska. Till och med min skrackklass med 67 elever lyssnade och skotte sig jattebra! Tror det var for 2 manader sen da jag bara ville aka hem efter att haft den klassen.. haha

Annars har det val varit lugnt idag. Fyra lektioner. Tva olika skolor. En powernap emellan. Kom hem och borjade planera en lektion for de hogre klasserna. Nu blir det att lyssna pa musik och bara dega.
Duschade i kallvatten forut. Inte nagot tryck alls heller. Fick typ skaka schampoot ur haret.. Sanna saker behover man aldrig oroa sig for hemma.


Nar vi gjorde dumplings hemma hos Shelly for tva veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0