Torkaaa

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Lite torka.
Sov ganska bra inatt med tanke pa svansbenet (det later sa fult).
Just nu sitter jag, tjejerna och Mario och tittar pa den sjatte Harry Potter-filmen for att ladda om vi kanske ska se nasta pa bio i helgen. Vi kopte tarta till Frankie som vi ska fira imorgon. Vi kopte varsin liten bakelse med. Tyckte jag fortjanade det med tanke pa all smarta, haha (det finns alltid en anledning).
De andra dricker vin men jag gillar inte det sa jag dricker pepsi.

Vi sitter och pratar om teambuildingen vi hade i Beijing. Vi forsoker lista ut om vi pratade med varandra.
Sitter aven och pratar om alla snygga killar, irriterande killar, irriterande tjejer, bra upplevelser, daliga upplevelser...
Det kanns sa lange sen :)

Orkar inte ladda upp bilder, kanske imorgon. Snart helg, whoop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0