You made me feel alive

Sitter pa kontoret och bara suckar hela tiden. Har suttit och letat pa SAS hemsida i evigheter efter info om att ta med gitarrer. Jag hittade det en gang for lange sen, men nu kan jag inte hitta det.. Forsokt hitta tag eller bussresa till Zhangjiajie men det ar ju med helt omoligt. Pa vissa hemsidor star det att det tar 4 timmar med buss och pa andra 12 timmar med tag..


Vet inte varfor det har kannts tungt det senaste dagarna. Allt ar jobbigt och jag kanner mig nere. Hoppas man tar sig ur den har svackan med, tagit mig ur alla an sa lange.. Vet inte riktigt varfor jag ar nere heller. Langtar jag hem? Eller langtar jag bara ifran Kina? Eller ar jag bara trott?
Ibland gar tiden snabbt. Redan torsdag. Ibland gar den sa sakta. Fortfarande mer an 11 veckor innan man kommer hem? Det ar ju som ett helt sommarlov. Men fortfarande - redan November? Det gick ju snabbt. Vart tog Oktober vagen? Men har jag verkligen bara varit har i lite mer an 13 veckor? Bara? Jag har ju nastan lika mycket kvar. Kommit lite mer an halvvags.
Det kanns ju jattelange sen jag blev avlamnad pa flygplatsen i Stockholm. Evigheter sen man var hemma. Kanske kanns som annu langre sen eftersom jag var hela sommaren pa Oland, var ju bara nagra dagar i Nybro innan jag akte.
Vilken sommar det var daremot. Tiden bara flog ivag. Vadret var helt okej om jag inte misstar mig? Eller kanske ar det bara sa jag vill komma ihag den kanske. Larde kanna nya manniskor och jag tyckte om varenda en. Det ar sa sommaren ska vara.

Jag kande mig levande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0