Varldens mardrom, onskar det var en drom..

Nyss hade jag VARLDENS VARSTA LEKTION! Jag vet att jag sakert skrivit det flera ganger innan men nu ar det pa allvar. Alex, min assistent, lamnade mig ensam med 60 st ligister de sista 20 minuterna. Hemska grade 2, sjuaringarna.. Hade fem killar langst bak i klassrummet som Alex stallt dar for att de missskotte sig. Nar han lamnade klassrummet sa borjade de puttas, springa runt, slass... Ahh och till det sa har man 55 andra elever. Gar man bak till for att saga till de fem sa borjar ju alla andra springa runt ocksa.
Ungefar tio st satt pa sina platser och skotte sig. Det hjalpte ju inte hur manga ganger jag klappade handerna eller skrek 1,2,3. De har svarsgrejer pa det da de maste sitta "fint" och antingen klappa likadant tillbaka eller skrika 4, 4, 4. Mm det gjorde dom ju inte.. Till slut fick jag nog med killarna langst bak och satte dom pa sina platser sa de slutade slass. Sen fick hela hogen mala. Forsokte fa dom att sluta sla varandra, skrika pa varandra, slita i mig.. Jag har aldrig varit sa glad nar klockan ringde. Men da har man typ 40 elever som forsoker stanga sin vag fram till mig for att ge mig deras teckning sa det tog minst fem minuter till innan jag kom darifran.
Bless them,
men Alex, lamna mig aldrig ensam med grade 2 igen!
Den andra grade 2 jag har avgudar mig eftersom jag var Minnie Mouse och ovade dansen med dom jattemycket, little Bouzas klass, men san tur har man ju inte att man far dom.

Nu forsoker jag laka mina inre sar med lite Daniel Adams-Ray. Jag kan inte beskriva hur lycklig jag ar over att min nasta lektion ar installd, trots att det ar en av mina basta grade 1.

Senare idag ska vi hem till Shelly och gora dumplings, intressant (speciellt eftersom Shelly ar rektorns dotter = vi ska hem till rektorn. Ska forsoka att inte branna ner huset)!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0