Whaaaat?

Satt och laste lite gamla inlagg pa bloggen och for exakt fem manader sen sa akte jag upp till stugan. Detta betyder att jag har traffat tjejerna 2 (TVA!!!) ganger pa fem manader! Forst midsommar som iofs varade i nagra dagar och sen nar vi at tacopaj hemma hos Hanna innan jag akte till Kina. Verkligen? Tva ganger pa fem manader? (Hanna traffade jag iofs pa Strand en gang med sa tre ganger, woooow.)

Sa innan jag kommer harifran sa kommer det vara 2 ggr pa nastan 8 manader.. Stort lange. Kanns inte som sa lange.


Raknar med att ni tre bjuder mig pa en riktig fylla nar jag kommer hem!!! (Forlat mamma och pappa)



Bilden ar fran midsommar i stugan.
Sorry Hanna, du raknas ocksa men just nu rader extrem bildbrist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fan va snygg jag är:D tog vi inte jättemånga för att ingen blev normal?:p



Ja bläää jag la nyss också ut en bild på oss sen midsommar, en från när vi var vid havet.. men du kan ju inte se den din skit!

men vi kan nog bjuda dig på en fylla.. bobbo måste bara tränas upp lite först så hon hänger med;) hah=)

2010-11-15 @ 20:42:15
URL: http://idaanilsson.blogspot.com
Postat av: Hanna

Klart att vi ska bjuda dig på en fylla, lovar att vi även står för chips och dipp!!

2010-11-15 @ 22:18:31
Postat av: Sara

Sounds like a plan!! :)

2010-11-16 @ 02:29:55
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0