Blogg

Har inte sa mycket battre for mig an att sitta och lasa folks bloggar. Den ena ar mer tragisk an den andra.
Kenzaz ar helt okej, paows (stavning?) verkar ocksa normal.

Kissies och Dessies (?), vad ska man saga.... Snacka om att forstora sig sjalva. Lycka till att nagonsin bli tagna pa allvar. Fast ni kanske nojer er med att ha extremt lite klader nar ni forsoker dansa till latar som Skaka rumpan? Toppen av karriaren, grattis. Vad har kissie kvar att operera t.ex? Hon har daremot en hel del kvar att lara. Laste nyss pa hennes blogg att hon traffade en engelsk kille fran Kanada..? Dessutom skarde hon sig forut och hon ar Sveriges kandaste bloggerska (det gor ont i min sjal att skriva detta).

Efter att ha glidit runt pa lite olika bloggar sa har jag fatt uppfattningen att alla ar kompisar med alla, samtidigt som de anmaler varann for misshandel och skit? Avskum haller ihop, right?
Jag kan daremot inte saga att det inte ar underhallande att lasa deras bloggar.
Dessie ar tjejen som tycker det ar coolt att svalta sig sjalv "jag kommer inte ens kunna ata halva salladen....". Jag kan ju inte saga att detta forvanar mig eftersom hennes hjarna statt pa stand-by de senaste aren.
Kissie ar tjejen som hunnit adstakomma mycket. Jag menar, vem lyckas forstora sitt rykte, sitt utseende, sig sjalv och sitt liv, innan man fyllt 20?
Hoppas ni aldrig inser hur folk ser pa er.
Njut av ungdomen nar ni inte behover bli tagna pa allvar.
Hoppas ni fortsatter med era underhallande bloggar for det finns bara ett annat satt for er att tjana pengar.



Fast just det, jag ar ju bara avundsjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0