Chemicals are rushing in my bloodstream

Uhh, jag dodade precis en spindel. Jag har lite blivit utsedd till spindeldodaren i var lagenhet eftersom jag ar den som freakar ut minst. Denna spindel var dock extremt ackling, den var svart och vit och overlevde min forsta attack genom att hoppa ivag.. Jag gillar inte riktigt att inte veta om de ar giftiga eller inte. Hemma tar jag dom oftast pa papper och skickar ut dom utan att doda dom men har ar det slakt som galler. Det ar ocksa anledningen till att de maste dodas om man ser dom, man vill inte riskera ha en giftig spindel vandrade omkring i lagenheten. Urk.

Anyway, vi var ute igar. Det var jag, Silke, Charlotte, Michael och Mario som gick ut. Eftersom vi ar fem sa maste vi ta tva taxibilar. Jag och Michael drog nitlotten (igen). Var chaffis valde en skitvag som inneholl sjuka koer. Vi rorde oss knappt. Efter att ha suttit fast pa samma stalle i en kvart sa smsar Charlotte att dom ar framme.. En dryga halvtimme senare ansluter jag och Michael. Vi var pa en mysig bar som spelade mestadels RnB (ej kinesisk!!!). Killen som agde baren var ung, inte aldre an 25 och han var helt okej pa engelska. Han bjod oss pa en hel del. Fick lite panik nar han gav mig en whiskey, gillar inte riktigt det. Sa fort han tittade bort sa foste jag over den till Michael och Mario sa de fick dricka. Det ar ju oartigt att inte dricka upp.. Silke fick nagot hon trodde var vatten. Efter ett och ett halvt glas inser hon att det ar vodka..
Tiden gick och natten inneholl breakdance, c-walk, dansande och sist men inte minst KFC. Dagen borjade kl 6 pa morgonen och slutade kl 4 nasta morgon, man somnade ganska gott jaa.. :)
Lamnade tyvarr kameran hemma sa det blir inga bilder, tar med den nasta gang!

Lordag idag, slappdag. Planen ar att aka till Walmart for att handla och kaka mat nagonstans. Kvallen kommer spenderas framfor tvn med antingen Ugly betty eller om vi koper nagon ny film.
Nu ska jag duscha, ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0