Cool day

Idag var det sa sjukt bra vader (=inte sol). Det var svalt och skont! Bilen matte utetemperaturen till 27 grader vilket ar mycket mindre an de 38 grader vi hade igar :))

Maste beratta en sak.
Vi hade precis satt oss i vanen for att aka till en annan skola. Jag, Silke och Charlotte satt langst bak. Precis nar jag skulle satta igang lite musik sa hor jag nagot prassla i bagaget. Jag tittar men ser inte vad det ar. Det prasslar igen och jag och Silke far lite smatt panik (Jag med min jakla ormfobi...). Vi ber Daisy fraga var chaffis Michael vad som ar i bagaget (han kan inte engelska). Daisy forstod inte vad vi menade med en gang vilket gjorde att vi fick forklara igen och hann stressa upp oss annu mer. Daisy fragar Michael och han svarar med ett av de engelska orden han kan: Chicken!
Det var alltsa Michaels middag som skuttade runt i en lada i bagaget.. Inte riktigt okej..


Imorgon ar det Opening ceremony pa var huvudskola och vi ska halla korta tal med elver som oversatter. Tillsammans med eleverna ska vi sex aven dansa till den underbara sangen "if you're happy and you know it clap your hands...". Jag och Michael drog saklart nitlotten och fick scenen.
Men det ar val inte alls jobbigt...
Pa var skola finns det 11 klasser i varje level om jag inte misstar mig. Det finns sex nivaer. Det ar runt 50-60 elever i varje klass. Det innebar sjukt manga elever, foraldrar och larare som kommer titta. Harligt!!
Ska plugga lite pa mitt tal nu,
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0