Fredag

Klockan ar 19.30 och temperaturen i det nu morka Changsha ligger fortfarande pa stabila 34 grader.

Idag hade jag sex lektioner. Fyra lektioner med grade 1 (6aringar) och tva baby classes (2-3aringar). Intressant. Ar helt enkelt slutkord och min rost likasa. Lektionerna handlar trots allt mest om att lyckas overrosta 60 elever.

Snart ska jag gora mig iordning lite, sa mycket som jag orkar. Vi ska ut och kolla in lite nattliv i Changsha ikvall :)
Vi ska forsoka hitta nagon bar som Fiona pratade om (som vanligt far vi den kinesiska adressen att visa taxichaffisen).

Bilder kommer antagligen imorgon, jag har en grymt bra bild fran kvallens middag :))

Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0