Lat oss ta pinsamhet till en ny niva

Grade 1, mina sma stjarnor. Sexaringarna som forsoker sa mycket fast de inte forstar ett skvatt av vad jag sager. Detta har resulterat i att jag gjort Head, shoulders, knees and toes-sangen sjalv framfor tva klasser innehallande 60 elever (ja, rorelserna med...).

Jag trodde faktiskt att jag skammt ut mig tillrackligt for dagen, men ack sa fel jag hade..
Idag spelade vi in forsta avsnittet av vart tv-program (mitt, Charlottes, Silkes, Marios, Michaels och Mikkels). Vi hade ett par elever med oss och gjorde sangen om Joe som jobbar pa en knappfabrik (kand pa sv som: hej jag heter Bengt. Jag jobbar pa en knappfabrik, jag har fru men inga barn...). Jag fick halla i introduktionen av var show som vi kallar eTV (english tv), som tur var slapp jag vara leadern i sangen. Vi trodde att det bara var ett antal tusen elever som skulle se klippet. Efter fragar vi Coco hur manga som kommer se klippet (de lagger upp den pa skolans hemsida som jag inte kommer ge er....): "Maybe 1 million, our school is really famous in Hunan". OKEJ.....

Jag tror jag har bestamt vad jag ska gora pa min lediga vecka i okt. Shanghai far vanta, just nu langtar jag till lugnet. Lugnet som man hittar i Sayna, Hainan island! :) Ger det till mig sjalv i lite tidig 20arspresent, Grattis till mig :))




Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh, det ser ut som paradiset! Jag skulle kunna döda (känns hemskt och inte jag att skriva så) för lite semester just nu :)

2010-09-14 @ 13:59:14
Postat av: Sara

haha bobban, boka biljetten nu da :))

2010-09-14 @ 16:20:02
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0