Living is easy

Hade jag vetat hur man sa det pa kinesiska sa hade jag sagt det, meeeen det gor jag saklart inte.
Har kommer lite bilder pa Changsha och var lagenhet!



Denna hunden bor i ett garage precis intill var trappuppgang. Han har egen sang och far mat och sant.
Han har bara ett oga daremot. Iallafall bara ett fungerande.. Jag gillar honom iallafall.
Det blir inget klappande pa hundarna har, men sa fort man pratar sa viftar han pa svansen:))


Var gate keeper Ms Yuns hund. Dopt honom till Barky eftersom han alltid skaller..



Har en sjon intill vart hus. Nej jag skrev inte fel. Nej, min kamera har inte andrat fargerna. Sjon ar gron och det bor gass i den..


Valkommen in i var lagenhet!


Till hoger har vi Tvrummet. Platt-tv till vanster, soffa till hoger, mitt fonsterblack rakt fram och twister pa golvet. Vad mer kan onska sig?


Matbordet upp for minitrappan till vanster.


Det blaa koket med en flakt vars sladd inte nar nagot uttag = u s e l e s s


Diskutsikt, en sjo med normal farg.


Mitt rum :)



Toa 1: Badkar och western toilet :)


Toa 2: Tvattmaskin, dusch och squatting toilet (i duschen).


Allt som pryder mina vaggar.


Kommentarer
Postat av: Ida

det är ju jättefint:D litet minus för sjön dock men kan tänka mig att det mesta är lite förorenat därborta:p

2010-09-06 @ 22:08:08
URL: http://idaanilsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

jaa det ar verkligen jattefint. Och det ar annu finare om man jamfor manga av de andras boenden :))



Haha skojjar du eller, den sjon raknas inte ens som fororenad - den ar ren ;)



Har ni kommit iordning helt i lagenheten nu?

2010-09-07 @ 02:11:46
Postat av: Anonym

Jag kan tänka mig det. Vårt rum i england lär ju vara värsta lyxhotellet i jämförelse med vad man kan få därborta:p



hahah huuh? du måste nog sakna lantluften lite:p



Jaa det har vi =) vi har tre tavlor kvar som jag ska beställa från internet. Alltså mina egna bilder jag ska göra förstoringar av. Skulle egentligen ta kort så du får se det med lite möbler i ju :D

2010-09-07 @ 21:42:58
URL: http://idaanilsson.blogspot.com
Postat av: Sara

haha jaa lantluften <3

Mina lungor kommer val vara svarta nar jag kommer hem..



Jaa ta kort och lagg upp sa jag far se! :)

2010-09-08 @ 04:12:31
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0