Random pics


Later ju jattegott...?



1: Har man tackning pa kinesiska muren?
2: VEM vill befinna sig dar under ovader?






gatstenen eller?






Nagonting sager mig att de inte riktigt forstar...




Sova lite kanske?


Passa pa att forbjuda glass nar ni anda haller pa..





Festkylskap


IKEA <3









(pa en western toilet)


Annas vagg med bilder vs min. Valdigt stolt over att jag lyckades haffa at mig en liten brollopsbild pa mamma och pappa. Blev positivt overraskad over att hitta en bild pa Axel i min planbok. Extremt stolt over min svenska flagga som jag fick pa IKEA (och som jag saklart tog hem for att forsoka fylla ut min vagg). Anna tyckte val synd om mig sa nar allahjartansdag kom har sa gav hon mig ett brev som jag saklart slangde upp pa vaggen :))
Att jag har en tom fotoram over behover vi ju inte prata sa mycket om...
Anna daremot, ja ni ser ju sjalva... Hennes kompis smog ner grejjen med alla foton i hennes resvaska, Anna hittade det nar hon packade upp. Men jag vinner val anda med min mini-svenne-flagga..?



Varfor tog Anna med mossor?


@ Tunnelbanan. Man far tydligen inte ga i tunnlarna. Saker?


Detta ar min absoulta favoritbild. Skylten hittar man i narheter av ambassader.
Nehedu, inga terrorister pa denna gatan! Tva gator bort gar bra...?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0