Alla hjärtans dag

Nu var det ett tag sen man bloggade. Blir ju så ibland.
Helgen har varit ganska fullspäckad. I fredags var jag med Ida, Sanna och Hanna. Hanna och jag delade på en millenium 2000 från Amigo. Sjukt gott! Men hur ska folk kunna äta upp hela sånna? Ingen av oss fixade sin halva..

I lördags hängde Sebbe med när jag för första gången skulle till systemet. Jag frågade om han visste vem Sara Karlsson var. Jag sa att hon varit med i tidningen och han sa att han inte läste tidningen. Han blev lite frustrerad ett tag men sen när vi kommer hem till honom så säger Lotta "Jag såg dig i tidningen!". "Åhhh är det DU som är Sara Karlsson?!" Så för er som missat så var jag i tidningen i.. fredags? De skrev fel namn, såklart..
Sen blev det utgång med Sebbe, Nordström, Sjölin, Matilda och Anton (? Sjukt dålig på namn..).
Spelade en hemmagjord version av spelet Med andra ord med Sebbe och Nordström först. Jag började förklara:
"Man stampar på det" och sekunden senare skriks det "SVAMP" och "RÖKSVAMP" samtidigt. Svaret var röksvamp.
Alltså är det det man tänker på först? haha
Sen blev det palace. Inte så mycket folk men det var rätt gutt. Slippa trängas. Eller, när man dansar med dom så får man trängas lite iallafall, haha.

I söndags kväll åkte jag hem till Hanna och kollade på Solsidan och Wallander. Skulle köpa lite chips och dip på vägen dit. Netto hade stängt så körde till Statoil. 51 kr för en liten påse chips, dip och gräddfil. Jag trodde folk brukade råna affärer och inte tvärtom...

Idag har jag hyllat alla hjärtans dag genom att träna, sovit, tittat på tv och sunkat runt i myskläder. Brände en skiva till mamma.
Alltså. Denna dagen suger. Hade det bara varit en vanlig måndag så hade den väl varit okej. Men neeej, gör en dag så alla som är singlar får känna sig lite extra ensamma. Sådär i vintermörkret. TACK.

Tackar iallafall för en bra helg! :)

Lite sommar kanske skulle vara något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0