Effektiv dag

Idag kom pappa och hämtade mig runt tiotiden. Det blev att åka och jobba lite. Denna gången handlar det om att bygga upp typ ett sökregister. Det blev lunch ute i orrefors på den restaurangen där. Vet inte vad den heter. Den har Thai och svensk buffe iallafall. För mig blev det paneng (stavning?) och det var ett tag sen maten brände. Saknade Kina där ett tag! haha

Sen blev det lite mer jobb innan mamma kom och vi åkte till mormor. Väl framme hos mormor så började mamma må dåligt så jag fick själv uträtta mormors ärenden på apoteket och i mataffären. Sen blev jag skittrött men efter ett tag var det dags att köra hem. Eftersom mamma inte mådde bra så kunde vi ju inte byta trots att jag var så trött. Fick sitta och verkligen koncentrera mig på att vara vaken.
Efter det blev det träning på friskis. Jag sleeeet iväg mig. Verkligen. Var inte alls sugen.

Ja det kan jag väl räkna som en effektiv dag. Imorgon ska jag fortsätta jobba men gör det hemifrån. Pappa är inte på kontoret på hela dagen, Cindy är hemma själv och jag kan ju lika gärna göra det hemifrån. Plus att man får lite sovmorgon. Whooop :))

Axel hade kalas på mejeriet i helgen förresten! Cowboytema :)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0