Tisdag

Idag gick jag upp vid kvart i sju för att skjutsa pappa till stationen. Vilken snöstorm det var! Gjorde inget att jag gick upp så tidigt eftersom jag ändå knappt kunde sova för att det var storm utanför fönstret.
Efter det blev det gym-instruktioner på friskis, skönt att ha det gjort.
Mamma är hemma idag för hon har feber men jag har ändå fått uppdraget att åka och köpa semla till henne, haha.

Har legat lite på latsidan när det gäller att tänka på framtiden men nu får jag nog snart börja tänka på det.
Förhoppningsvis står man på en flygplats igen innan man sätter sig i skolbänken.
Eller, jag ska stå på en flygplats innan dess. Frågan är väl bara vart man ska :)


Hade jag haft en silverväska som killen i bakgrunden skulle man ju haft ett race.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0