Torsdag

Idag gick jag upp ganska tidigt eftersom Hanna och jag skulle träna på morgonen. Hon plockade upp mig runt tio och när vi närmade oss frikis så..
- Vad lite bilar det är...
- NEJ DET ÖPPNAR JU KLOCKAN 12!!!!
Och där var den förmiddagen förstörd. Vi köpte frallor på Sandbergs och tyckte synd om oss själva (Hon skulle jobba sen och jag hade ingen bil.. Orka cykla ända till friskis..).

Ikväll har jag varit hos Sebbe. Vi käkade Sibylla (man måste ju använda iallafall en av de kuponger man fått) och tittade på Trassel. Ödlan i filmen var sååå söt. 

Nu ska jag sova för ska upp skittidigt och köra mamma till jobbet för att sen träna. Får skylla mig själv som inte tränade idag.


Även ett stort grattis till Silke som fyller 20 år idag!! Hela hösten har hon fasat för hur mycket hon ska fylla. Jag försökte övertala henne att 20 år faktiskt inte är så gammalt.. Är det det?
Hon kommer iallafall alltid vara The Baby!


Happy Birthday Silken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0