Goodbye

Vi sitter har och tittar pa flyg, tag och snackar Harbin.
Soft sleepers ar slutsalda och 29 timmar och 50 minuter gar inte ihop med en hard sleeper.
En soft sleeper ar ett rum bestaende av fyra sangar med mer plats, man kan sitta i sangarna och stanga dorren om sig. En hard sleeper ar sex sangar, trangt, man kan inte satta sig upp i sangarna om man inte har den langst ner (som ar skitsvar att fa), det finns ingen dorr och det ar konstant ovasen.
Flygplan ar dyrt och vi riskerar att fa betala overvikt.. Vet inte vad vi ska gora...

Idag hade jag sista lektionen med en av mina favoritelever Jack. Vanligtvis ar det bara en klump av harliga barn i de hogre klasserna, men han ar lite speciell.
Han var inte lika aktiv under lektionen som han brukar vara.. Sen efter vi atit och skulle ga in i bilen sa kom han framspringades  och pratade lite. Sen tittar han pa mig sadar jobbigt nar han sager Goodbye. Sen stod han och vinkade efter bilen sa lange jag kunde se..

Jag hatar verkligen lamna dom.


Jack och jag (tva veckor sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0