I <3 my computer

Efter allt för många månader ifrån varandra är vi nu återförenade, jag och datorn.
Köpte iofs en dator i Kina men den kan ju inte mäta sig med denna (den överlämnas nu till mamma).
Idag blev ett nytt virusprogram installerat så nu kommer jag vara min dator trogen. Problemet är att saker sitter på fel ställen.. Har vant mig vid engelskt tangentbord så det blir fel lite nu och då.

Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag. Skönt. Vaknade vid halv åtta men gick inte upp förrän halv elva. Låg och kollade på tv hela morgonen.

Och det är nog så jag ska spendera kvällen med, rätt niiice :)

Imorgon ska jag färga min utväxt. Har inte färgat eller klippt mig sen början på juni.. Kan nog behövas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0