"I'm going to make space. There has to be space. I wonder what Charlotte's going to say..."

Sa idag gick vi runt och letade lite sma presenter. Tanken var att kopa de sista presenterna och undvika allt som tar plats da det inte finns nagon plats kvar i vara vaskor.

Charlotte ville ga in pa Zara for att kolla pa jeans. Jag och Silke (shoppingfreaken) tittade pa varanda och lovade varann att inte kopa nagot. Charlotte gick upp pa overvaningen och vi gick runt pa bottenvaningen. Dalig ide.
Silke och jag drogs sakta men sakert mot skorna. Och ja, jag ar ju inte forvanad..



Ett par aker till Tyskland och ett par till Sverige.
Jag fick packa om halva min vaska men det var vart det. Imponerad av att jag faktiskt har lyckats trycka ner 6 par skor i min vaska! 

(De ar inte riktigt sa ljusa som pa bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0