Matlagning och shopping

Igår var jag med Sebastian. Vi lagade mat och killens matlagningsskills var faktiskt högre än jag förväntat mig. Värt att tillägga är väl att han hällde i all pasta i en liten kastrull som blev lite för full (vi fick rädda hälften genom att hälla i dom i en annan kastrull) och att han blev lite stressad när han var tvungen att fixa något annat samtidigt. Vi lagade iallafall wok med falukorvsbitar, bacon och pasta, blev riktigt gott. Höll nästan på att somna när vi tittade på filmen The other guys. Hade den inte varit så bra så hade jag utan tvekan somnat.
Han fick även en Kina-present men den var väl något av ett internskämt, haha.

Idag var jag med Hanna och Sanna på Hansa för att shoppa lite. Det blev tyvärr inte så lite. Köpte en hoodie, två skjortor och en tröja. Eller var den med en skjorta? Billigt blev det inte iallafall.. Men nu har man lite nytt iallafall :)

Jag köpte Veckorevyn för några dagar sen och fick 100 bilder att framkalla för 29 kr. Beställde i tisdags och idag damp de ner i brevlådan. Tittade igenom bilderna (från Kina såklart) och blev lite nere. Saknar Silke och Charlotte så mycket..

Imorgon är det riktig svullkväll med tjejerna. Tror nog det var typ ett halvår sen sist!

Nu ska jag titta på Svensk Maffia på tv, hoppas det är något att ha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0