Ojda

Glomde visst uppdatera igar. Till mitt forsvar var jag sjukt trott.

Hade mina sista lektioner nagonsin igar. Skitjobbigt att lamna tva av mina assistenter pa SZT Primary school. Har haft dom tva ganger i veckan sen jag kom hit. Later kanske inte sa mycket men..
Barnen pa SZT Primary school grade 1 var helt tokiga, alla tre klasserna sa dom var det inte sa jobbigt att lamna. De blev inte ledsna eller sa heller, vilket underlattar en hel del.

Pa eftermiddagen hade vi Kindergarden. Min klass med stora barn (4-5 ar) hade gatt fran 40 st till 10 st. Anledning var aktivitetsdag sa manga hade akt hem lite tidigare med sina foraldrar. Vi dansade Chicken dance och tog kort :)
Min andra lektion med mellanbarnen (3-4 ar) var installd da det inte fanns nagra barn att undervisa. Alla hade akt hem. Sa vi gick till minibarnen (1-2 ar). Nar jag kommer in sa kanner jag hur nagon slanger sig om benen pa mig. Och ar det inte min lilla favoritkille som jag trodde akt hem?
Han kramar mig och skrattar. Skrattar, skrattar och skrattar. Han ar en av de fa som forsoker sig pa Chicken dance och han skrattade under hela den med. Efter det tog vi kort och sen stannade jag kvar och lekte lite med barnen eftersom jag hade tid over. Lillkillen ville att jag skulle bara runt pa honom hela tiden sen gnuggade han sina sma hander i hela mitt ansikte. Till slut var det dags att ga och det slutade med att han gnuggade ut mascaran i hela ansiktet pa mig. Ja, jag grat. Konstigt? Nej.
Det kanns lite varre att lamna honom eftersom han inte vet att jag inte kommer tillbaka. Han forstar ju inte det. Kanske tur att han inte forstod det och blev ledsen.

Efter detta sa akte vi och hade hejda-middag. Det blev stek :)) Vi fick vara certifikat och sant. Skont.
Efter det gick vi blekansikten till Walmart for att inhandla lite infor kvallens film. Det blev att titta pa Narnia 2 eftersom vi ska ga pa Narnia 3 pa bio ikvall. Antingen iMax eller 3D. Sist jag tittade pa 3D sa sag jag dubbelt. Orka gora det i tre timmar...
Blev iallafall skittrott under Narnia 2. Annu trottare nar jag tankte pa att jag borde packa.
Sen avslutade Charlotte med att saga till mig att jorden kommer ga under 2012 sa da blev jag deppig och gick och la mig.
Nu ska jag ata frukost, duscha, packa lite sen aka in till stan, ga en sista gang i lite affarer, ga pa bio, ata mat och sen ga till Coco Bar dar Mario ska vara med i en Biljardtavling.


Cecilia, en av mina assistenter pa SZT Primary school.


Mario med sitt certifikat.


Sist men inte minst: Lillkillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0