Sondag

Igar var jag, Silke, Charlotte, Molly, Anna och Tyler i Beijings Art District vilket var kul. Tittade inte sa mycket pa konsten utan gick mest runt i sma butiker och kopte saker.. Ops..

Anna stannar i Beijing ratt lange till sa vi hinner ses mer men Tyler kom i forrgar kvall och akte igar kvall. Trakigt.
Trist att Australien ar sa sjukt langt bort med..

Idag var jag, Silke och Charlotte och shoppade. Kopte nya Uggs da de jag bestallde fran internet var ratt fula och en del presenter till folk dar hemma.

Imorgon flyttar vi till ett annat hostel. Ratt skont. Borjar bli lite bored har nu. Atit Carbonara tva dagar i rad, helt sjukt gott har! Bland det basta jag atit sen jag kom till Kina. Seriost. Iallafall av all western food.

Imorgon ska vi och Anna till Temple of Heaven som alla sager ar jattefint. Det ar det sista "mastet" vi har, efter Silk market saklart... Silk market intar vi pa tisdag (en sjukt stor marknad, minst fem enorma vaningar.. Shopping...).

Ikvall ska vi kolla pa film. Nagot om Nelson Mandela. Kan inte komma ihag namnet pa filmen.. Den verkar bra iallafall :))

Har inte orkat ladda in nagra bilder, har tagit typ tre st anda..
Kanske blir lite bilder fran Temple of heaven imorgon.
:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0