Explosive

När vi var på Öland var mamma och jag ute och cyklade lite när hennes cykel började krångla.

Jag: Testa att växla?
Mamma: Det hjälper inte.
*Tio minuter senare cyklar vi in på vår tomt och jag ser hur mycket löv det är*
Jag: Man kanske borde räfsa lite..
Mamma: DET HJÄLPER JU INTE ATT JAG VÄXLAR!

Igår var vi på Hansa city och skulle fika. Den mest efterblivna människan någonsin jobbade där.
Jag: Vad är det för muffins? *pekar*
Hon: Vilken?
Jag: Den ljusbruna (fanns bara två sorter)
Hon: Vad?
Jag: Vad är det för muffins?
Hon: Vad?
Jag: DEN LJUSA MUFFINSEN, VAD ÄR DET FÖR NÅGON?!
Hon: Aha, muffins....
R-TARD.
Är man hörselskadad OCH efterbliven kanske man ska jobba med något annat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0