Torsdagen kommer komma

Sååå imorgon ser min dag ut typ:

Gå upp ur sängen utan att ha sovit (antar jag) för att sedan försöka äta frukost kl 5 på morgonen..

06.25-07.15: Kalmar - Stockholm
10.25-12.55: Stockholm - New York (Flygtid 8 h 30 min)
17.15- 20.30: New York - San José (Flygtid 4 h 15 min)

Så imorgon kommer jag flyga tillbaks i tiden. Och folk har sagt att man inte kan det...

Känns bra att ha rätt mycket tid i New York för annars hade jag suttit hela flyget dit och stressat upp mig om att jag inte skulle hinna.

Nyss åt vi pizza och ikväll ska jag vräka i mig svenskt godis. Det är okej!

Blir lite illamående när jag tänker på allt. Resan alltså, inte godiset.
Ska väl försöka trycka ner det sista i väskan och kolla lite på tv. Ska bort till min syster och hennes familj sen med.

Yeye, annat kallar!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Ha det så himla kul! Jag är väldigt avundsjuk på dig! Du kommer få det helt kanon!



/Henrik

2011-10-20 @ 08:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0