5 veckor kvar

Tjena tjena!

I forrgar borjade en ny tjej pa barnhemmet. Och i forrgar var hennes sista dag. Igar kom hon helt enkelt inte dit. Sylas, som bor i samma hus som henne, fick reda pa kvallen att hon bytt till ett dagis. Hon trivdes tydligen inte alls pa barnhemmet. Arligt kan jag inte se henne arbeta med barn alls. Lilla ettaringen Daniella gar alltid runt och ler. Jag sag henne skratta och titta pa Julia men Julia log inte ens tillbaka. Whaaat? Vi ar nog battre utan henne anda. Kvinnan jag jobbar med ar supersnall och forhoppningsvis kommer fler volontarer snart. 

Sylas hade sin sista dag idag och pa lordag aker han till Jaco. Imorgon formiddag ska vi hanga lite i parken och jag ska lara honom gora armband (han ska gora armband och salja ar planen, haha). Pa eftermiddagen ska jag till marknaden och kopa presenter. Det ska bli kuuul :) Jag gick igenom mina grejer igar och hittade 10 000 colones (20 USD). Gissa om jag blev glad!

Idag gick jag och damerna pa en promenad. Jag visade vart barnhemmt ligger och de visade mig deras skola. Till kvallsmat blev det hamburgare/kottbullsmackor. Hamburgarna var formade som klumpar och till dem fanns det vanligt brod och ketchup sa jag valde att ta fram smoret och gora en kottbullmacka istallet.

Hoppas intresseklubben antecknar! .......

Ha det bra (:

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG antecknade:D Främst så antecknade jag din rubrik;) Snart ses vi :)

2012-02-25 @ 18:00:18
URL: http://idaanilsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0