5.8

Jaha idag akte Doris hem. Det kanns helt tomt, hemskt, fruktansvart ensamt.
Det ar nog bast att inte skriva sa mycket om det sa jag slipper borja grata (igeeeen).

Inatt vaknade vi upp runt klockan 5. Jag (smart som jag ar) konstaterar det uppenbara efter att ha tagit ett stadigt grepp om sidorna pa sangen: It's an earthquake. Som om hon inte forstod det... Haha. Den holl pa ett tag och var defenitivt den storsta (enda?) jordbavning jag kant av. Nar jag googlade det stod det att den var 5.8 pa richterskalan. Vi hoppades bara att den inte skulle forstora nagra vagar eller startbanan for flygplanen.

Anyway, nu ska jag forsatta titta pa tv. Sjalv.
Haaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0