Girl with the dragon tattoo

Igar var en relativt upptagen dag. Otto (herren i huset) tog mig och Doris till stan, bjod oss pa museum och mc donalds (hejdapresent till Doris anar jag). Museumet har ett stort utomhusrum med massa fina fjarilar. Jag och Doris forsokte forgaves att ta kort pa dom, de flog lite foor snabbt..
Efter det motte Doris och jag upp Denise i San Pedro. Vi fikade och Doris och hon sa hejda.
Efter det tog vi bussen hem. Fel buss dessutom. Vi lyckades hoppa av relativt nara hem som tur var. Efter det gick vi och amerikanskorna till Jumbo for att ata pizza pa Dominos (Doris request). Pizzan var huuuur god som helst. Vi delade pa en typ margarita fast med champinjoner pa. Vi at inte upp hela sa den blev lunch idag :)

Efter lunchen idag akte vi till Mall San Pedro for att ga pa bioooo :) Vi tittade pa The girl with the dragon tattoo och den var bra (har ju sett den svenska, som tur var kom jag inte ihag allt). Doris var imponerad och gillade den sa hon ska se till att lasa bockerna :) Jag var imponerad av att de var i Sverige och gjorde den! Jag trodde amerikanarna skulle sno den helt och andra platser och namn och sant, men icke! Bra gjort :)

Imorgon ar sista dagen med Dorisita. Pa mandag aker hon hem. Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0